Shop Mobile More Submit  Join Login
Roadkill Flatkitty by cibokilley Roadkill Flatkitty by cibokilley
My site mascot Flatkitty, earning his name as usual. He has this habit of respawning, so he's okay. Don't worry, I don't have anything against cats, I actually like them. :)
Add a Comment:
 
:iconroguenightangel:
roguenightangel Featured By Owner Sep 16, 2013
I still remember when this came to being ... hehehhe 
Reply
:iconroadkillkitten:
roadkillKitten Featured By Owner Dec 18, 2012
This is so awesome! I was wondering if you'd mind if I used it for my avatar, or if you could do a similar one for me? I absolutely LOVE it!!!
Reply
:iconcibokilley:
cibokilley Featured By Owner Dec 18, 2012
LOL your nick is perfect for that image! :D Well, seeing as how I'm already using it as my own avatar, hmm... hehe, pick a style of cat (tabby, tuxedo, calico, marmalade, pointed, misc?) and I'll see what I can do!
Reply
:iconroadkillkitten:
roadkillKitten Featured By Owner Dec 20, 2012
Oh! That's so awesome of you!!! I'd like to leave the tire-marks in if that's ok, so it should be a light-colored cat I guess. And some background color would be nice. I'll leave the rest up to your creative imagination! This is so sweet of you! I would totally give you points for the work! And credit you on my page and in a journal, cuz you're bein so awesome! Thanks in advance!
Reply
:icondragonmelody:
DragonMelody Featured By Owner Feb 2, 2010
LOL!WTF!
Reply
:iconsilvahscales:
SilvahScales Featured By Owner Jul 6, 2007
poor kitty LOL
Reply
:iconneko1712:
NeKo1712 Featured By Owner Nov 17, 2005
MyUuU... o.O" *pokes teh kitteh* :poke:
Reply
:iconturusai:
turusai Featured By Owner Aug 11, 2005  Hobbyist Digital Artist
Night night Kitty, ha-ha!
I dun like cats, so this works for me.
Great pic, love it ^_^
:rofl:
Reply
:iconneuro-chip-angel:
Neuro-chip-angel Featured By Owner Jul 11, 2005
Very cute- nice to know you have nothing against kitties :)
Reply
:iconbatness:
batness Featured By Owner Jan 11, 2005
Flatkitty guts! x__x wasn't expecting that!
Reply
:icontysontan:
TysonTan Featured By Owner Jan 9, 2005  Professional Digital Artist
it's too interesting, a little bloody, though^^b
[+]
Reply
:iconbiomechlizardchick:
biomechlizardchick Featured By Owner Jan 2, 2005  Professional General Artist
It was difficult to control mu laughing once I read the title of this pic :rofl:
Reply
:iconlenseflare:
lenseflare Featured By Owner Dec 28, 2004
haha
Reply
:iconrelaie:
Relaie Featured By Owner Dec 23, 2004
Awesome as always. You know, I saw that avatar on someone journal and I though "Cool, must watch!" and well, the art is awesome too.
Reply
:iconjunglechink:
junglechink Featured By Owner Dec 23, 2004  Hobbyist Traditional Artist
the pink thing on the left looks like a pancreas.
and the one on the right looks like another pancreas.

two pancreases?

wow.. I never knew flatkitty was so spiffy.

but now I do!
Reply
:iconexceedinglyspherical:
Bwha! Heh heh. :)
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Dec 21, 2004  Professional Traditional Artist
hooray for gore!!!
flat kitty is smashed and bloody... and yet still so cute.
Reply
:iconmyn-donos:
myn-donos Featured By Owner Dec 21, 2004
Hahah. Smush.
Reply
:iconserratedangel:
serratedangel Featured By Owner Dec 21, 2004
.....HAHAHAHAHA!

*wipes her eyes* Oh, man, I don't know why that's funny. The text is great too, though so I think it's the whole package. Certainly catches attention, that.

hooooooooboy, still laughing.
Reply
:iconandrewfroedge:
AndrewFroedge Featured By Owner Dec 21, 2004
Freelance Pervert...hehehe
Reply
:iconprettypixie:
PrettyPixie Featured By Owner Dec 21, 2004
Thats cute! at first i thought the pink things were worms....but they're guts =p
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 300 × 206




Details

Submitted on
December 21, 2004
Image Size
91.4 KB
Resolution
300×206
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,068
Favourites
20 (who?)
Comments
21
Downloads
154
×